לוגו מדברים פדגוגיה לבן
Search
Search
Search

בינה
מלאכותית

רוצים עדיין לשדרג את הקורס?
לרענן יחידה מסויימת? יש עדיין זמן!

התחלת הסמסטר היא הזדמנות להתחדש כדי שלא יהיה עלינו יומנו הרגל.
אז מאיפה מתחילים? במה לבחור?
דלתות פתוחות על רקע שדה
  • עברו על המערכת שלכם ובחרו קורס שהייתם רוצים לשפר.
  • עברו על המשוב האחרון של הקורס וחפשו משהו שהדליק אצלכם רעיון לשינוי.
  • עברו על הסילבוס. מה הייתם רוצים להוסיף או לשנות בקורס?
    • נושא לימוד מעניין או מאתגר
    • שיעורי הלמידה מרחוק (זום או א-סינכרוני): הקלטת פודקסט באולפן? סרטון? הזמנת מרצה אורח?
    • שיטה מעניינת ללמידה פעילה
    • שילוב בינה מלאכותית במשימה
    • ריענון דרכי הערכה: משימה מסכמת בשיעור? תוצר מעניין לסיכום יחידת לימוד?
  • לאחר שתחליטו מה הנושא בו תרצו לעסוק הגדירו לעצמכם מטרה ותוצר רצוי.

 

בתהליך החשיבה מומלץ להיעזר בעמיתיכם וגם להיעזר באתר שלנו "מדברים פדגוגיה" שם תוכלו למצוא טיפים של מרצים אחרים לצד מגוון שיטות ועזרים ללמידה פעילה 


 

וברוח זמנים אלה: כיצד ניתן להיעזר במחולל טקסט של בינה מלאכותית לעדכון הקורס?

בחרו אחד מחוללי הטקסט הנוחים לכם (ChatGPT,  קלוד, כלי לאיתור מידע כגון perplexity.ai ועוד). שאלו אותו שאלות לפי הנושא שבחרתם לעדכן בקורס:

  • עדכון רשימת הקריאה :
    ״ אני מרצה במכללה, בקורס _________. הצע לי 3 מקורות עדכניים שפורסמו בשלושת השנים האחרונות בכתבי עת שפיטים ושיש להם קשר לכל אחד מהנושאים הללו״.
  • עדכון שיטות למידה:
    "אני מרצה במכללה, בחוג ____ בקורס ____. מתכנן שיעור בנושא _____. הצע לי מערך שיעור שיכלול פעילות והצגת תוצרים".
  • עדכון דרכי הערכה:
    "אני מרצה במכללה, בחוג ____ בקורס ____. הצע לי דרך להערכה חלופית / מטלה לשיעור שתארך 15 דק'."

לפרומפטים שימושיים ל chatGpt בנושאי הוראה

 

מומלץ להתנסות בשאילת שאלות וכתיבת פרומפטים ולדייק את התשובה המתקבלת עד לקבלת התוצר הרצוי.

לסיכום:

בחרו נושא אחד שמתחשק לכם לרענן, התייעצו עם מי שמתאים ו... לעבודה!

כיצד נוכל לסייע? נשמח לחשוב יחד על כיוונים פדגוגיים שיתאימו לכם וללומדים.
כתבו לנו! pedagogy@herzog.ac.il

צוות מערך הוראה, למידה והערכה
להדפסת העמוד
דילוג לתוכן