לוגו מדברים פדגוגיה לבן
Search
Search
Search

בינה
מלאכותית

שימוש בבינה מלאכותית לארגון מחודש של הקורס

הסמסטר קוצר ועלינו לצמצם את החומר? ואיך לערוך את ההתאמות הנדרשות במעבר ללמידה מרחוק ולשלב בין למידה סינכרונית לא-סינכרונית?
ד"ר גלעד לנדאו מדגים כיצד בינה מלאכותית יכולה לסייע בארגון מחודש של הקורס
ai

 


 

למה כדאי לשים לב בכתיבת הפרומפט?

  • להגדיר באופן ברור מיהם הלומדים: תואר ראשון, תואר שני, מאפיינים רגשיים, מצב אישי (מגויס / אשת מגויס) ועוד
  • לבקש המלצות למתודות הוראה המתאימות למאפייני הקורס (שילוב בין סינכרוני, א-סינכרוני ועוד)
  • לנהל שיחה מתמשכת (דיאלוג מתפתח): לבקש רעיונות, המלצות וטיפים ולהמשיך ולדייק את השאלות עד לקבלת תוצאה משביעת רצון.
  • כדאי לדעת: כל דו-שיח נשמר ואפשר לחזור אליו. ה-AI לכל שיחה כותרת בהתאם לנושא המרכזי שלה.
  • כדי להעתיק את התשובה באופן מיטבי – יש לחצן עם אייקון מתחת לכל תיבת דו-שיח עם המילה "copy".
  • קישור לקלוד – https://claude.ai/chats
  • לשימושכם – הפרומפט שהוצג בסרטון. תוכלו להעתיק מכאן ולבצע בו התאמות.
    אני מרצה במכללה להכשרת מורים תואר ראשון. אני מלמד קורס דרכי הוראת המשנה וההלכה. בדרך כלל יש לי 14 מפגשי לימוד. השנה הסמסטר יקוצר ל-11 מפגשים בלבד בגלל שאנחנו במלחמה ורבים מהסטודנטים מגוייסים. מעלה לך את הסילבוס הרגיל. מבקש את עצתך כיצד להתאים את הסילבוס לסמסטר מקוצר. אילו מפגשים להשאיר, על אילו לוותר או למזג, מה כדאי להשאיר בלמידה סנכרונית, מה להעביר ללמידה א-סנכרונית, כמה ואילו מטלות להשאיר, מה כדאי לתת כמטלת סיכום או מבחן.

לסיכום:

התייחסות אל הבינה המלאכותית כחברותא יכולה לסייע בחשיבה משותפת, הרחבת מחשבה, קבלת רעיונות והצעות למגוון נושאים פדגוגיים כגון ארגון מחודש של הקורס, שיטות הוראה ולמידה, שיטות לניהול קשר אישי עם הלומדים ועוד.
מוזמנים לשוטט ולהתנסות בשימוש בבינה המלאכותית או לפנות אל ד"ר גלעד לנדאו לסיוע וליווי פדגוגי.

כיצד נוכל לסייע? נשמח לחשוב יחד על כיוונים פדגוגיים שיתאימו לכם וללומדים.
כתבו לנו! pedagogy@herzog.ac.il

צוות מערך הוראה, למידה והערכה
להדפסת העמוד
דילוג לתוכן