לפניכם כמה רעיונות למבנה יחידה א-סינכרונית
- הכנת הרצאה בהקלטה או שמע – ניתן להקליט סרטוני הסבר, עם או בלי מצגת מלווה, קטעי אודיו, לבד או שיחה עם מרצה עמית במתכונת פודקאסט. בין הקטעים המוקלטים ניתן לשבץ הסברים ומשימת סיכום.
האולפן עומד לרשותכם: עמדת הסרטה עצמית או הסרטה על ידי צוות האולפן, ציוד הקלטה ועוד
- קטעי קריאה מתווכים במבדקי הבנה ויישום קצרים – המודל מאפשר לשבץ בזה אחר זה קטעי קריאה, משפטי הסבר ופעילויות קצרות לבדיקת הבנה. בדרך זו, ניתן לעודד למידה עצמית המתווכת בהסברים ובדיקת הבנה.
דוגמה לקטע לימוד המסוכם בשאלת הבנה
מתוך הקורס: "סוגיות חינוכיות בעבודת המורה" / יחידת בינה מלאכותית – יוני הרבנד
- פעילות מבוססת צפייה בסרטון: הפנייה לצפייה בסרטון ומענה על שאלות המוטמעות במהלכו או בתום הצפייה, מאפשר הקנייה רציפה לצד בדיקות הבנה ותרגול.
דוגמה להקנייה בסרטון: הרבנית ד"ר מיכל טיקוצ'ינסקי משוחחת עם הרבנית רחלי פרנקל
מתוך הקורס: "סוגיות חינוכיות בעבודת המורה" / יחידת "מודלים חינוכיים ומובילי דרך" – הרבנית ד"ר מיכל טיקוצ'ינסקי