לוגו מדברים פדגוגיה לבן
חיפוש
חיפוש
חיפוש

מעגל
הלמידה

על למידה עצמאית בהוראה מקוונת

לומדים רבים מדווחים על עומס רב שנוצר להם בשל המעבר להוראה מקוונת.
self regulated learning

נראה, שתמיכה בפיתוח כישורי הלומד העצמאי וארגון הלמידה יכול לסייע בהפחתת העומס בקרב הלומדים.

אז איך?

  • לשמור על מבנה אחיד ומסודר בקורס: להסביר מהם הנושאים שיילמדו ומה נדרש בכל יחידה/ שיעור.
  • להסביר ללומדים מה נדרש מהם בכל שלב בלמידה בכך, להקטין את חוסר הוודאות ולסייע לארגן את הלמידה.
  • לסייע בלמידה: לצרף שאלות מכוונות למידה, לצרף שקפים מלווים לחומרי קריאה או סרטונים, ולוודא שהכל ברור: להגדיר מונחים ולהרבות בדוגמאות.
  • לתת מקום לשאילת שאלות ומענה עליהם (הפורום הוא כלי מצויין לכך. ניתן לקרוא עליו כאן)
  • בסוף השיעור / יחידה להזמין שיקוף: מה הדבר המרכזי שלקחתם מהשיעור? מה הדבר שעדיין לא ברור ?

לסיכום:

לומדים רבים אינם מיומנים בלמידה עצמאית. סיוע בפיתוח כישורים אלה, יסייעו בהפחתת העומס הנחווה על ידי הלומדים

להדפסת העמוד

כיצד נוכל לסייע? נשמח לחשוב יחד על כיוונים פדגוגיים שיתאימו לכם וללומדים.
כתבו לנו! pedagogy@herzog.ac.il

צוות מערך הוראה, למידה והערכה
לומדים רבים מדווחים על עומס רב שנוצר להם בשל המעבר להוראה מקוונת.
self regulated learning
דילוג לתוכן