היקף הלמידה בקורס
- האם תוכן הקורס בהתאמה ל- 14 שבועות לימוד?
ארגון סביבת הלמידה
- האם עדכנתם את מועדי יחידות ההוראה בהתאם ללוח השנה? שימו לב! גם בכותרות היחידות וגם בתוך היחידות עצמן!
- האם כותרות יחידות ההוראה מתאימות לנושאי הלימוד המפורטים בסילבוס הקורס? האם הסטודנט יתמצא בקלות בקורס?
- האם היחידות בקורס מוסתרות / גלויות?
תקשורת עם הלומדים
- האם ללומדים בקורס ברור כיצד ליצור עמכם קשר?
- באיזה מרחב נוח לכם להשתמש לשיח ולהעברת מסרים? (מייל, מודל, ווטצאפ)
חומרי הוראה ולמידה
- האם חומרי הלמידה מגוונים ומעוררים סקרנות ועניין?
- האם הם קריאים ובאיכות טובה?
- האם לסטודנטים ברור מה עליהם לעשות עם החומרים?
- האם הקישורים והסרטונים עובדים כראוי?
הערכה
- האם ברור לסטודנטים בדיוק על מה הם יוערכו?
- האם מפורטים בסילבוס אירועי ההערכה ומשקלם?
- אם הקורס יובא / שוכפל, האם עדכנתם את מועדי ההגשה על פי לוח השנה?
- האם בדקת את שקלול מרכיבי הציון בקורס במודל וב"ראשים"?
ועוד משהו:
מעקב לומדים: לאחר כשבועיים מומלץ לבדוק אם ישנם לומדים שלא התחילו את הקורס ולדווח למנהל לומדים להמשך טיפול.
לרשותכם מדריכים לעדכון הקורס במודל
בקשות לסריקת חומרים באיכות גבוהה
לעזרה טכנית במודל מוזמנים לפתוח פנייה לשירות
לשאלות בנושא הוראה, למידה והערכה מוזמנים לפנות למייל pedagogy@herzog.ac.il