אם הודעת השגיאה היא:
Unable to find your account on Zoom. If you are using Zoom for the first time, you must activate your Zoom account by logging into .
יש לוודא שהמייל שמופיע במוודל הוא כתובת המייל שלכם בהרצוג.
אם לא, יש לעדכן את הכתובת בפורטל המרצה, לוודא שהעדכון מופיע במוודל, ולנסות שנית.
עדיין לא עובד? פתחו פנייה וציינו את השלבים שכבר ביצעתם.
אם הודעת השגיאה היא:
Update require. please contact your IT team to update your app
צריך לעדכן את תוכנת הזום
אם הבעיה לא נפתרת, מומלץ להסיר את ההתקנה לגמרי, ולהתקין מחדש דרך האתר:
נכנסים להגדרות של המחשב > אפליקציות, ושם מסירים את תוכנת הזום.
בשלב הזה, נכנסים לאתר של זום https://zoom.us/download ומתקינים את התוכנה משם.
לשגיאות אחרות – נא לפתוח פנייה לשירות.