למה כדאי לשים לב בכתיבת הפרומפט?
- להגדיר באופן ברור מיהם הלומדים: תואר ראשון, תואר שני, מאפיינים רגשיים, מצב אישי (מגויס / אשת מגויס) ועוד
- לבקש המלצות למתודות הוראה המתאימות למאפייני הקורס (שילוב בין סינכרוני, א-סינכרוני ועוד)
- לנהל שיחה מתמשכת (דיאלוג מתפתח): לבקש רעיונות, המלצות וטיפים ולהמשיך ולדייק את השאלות עד לקבלת תוצאה משביעת רצון.
- כדאי לדעת: כל דו-שיח נשמר ואפשר לחזור אליו. ה-AI לכל שיחה כותרת בהתאם לנושא המרכזי שלה.
- כדי להעתיק את התשובה באופן מיטבי – יש לחצן עם אייקון מתחת לכל תיבת דו-שיח עם המילה "copy".
- קישור לקלוד – https://claude.ai/chats
- לשימושכם – הפרומפט שהוצג בסרטון. תוכלו להעתיק מכאן ולבצע בו התאמות.
אני מרצה במכללה להכשרת מורים תואר ראשון. אני מלמד קורס דרכי הוראת המשנה וההלכה. בדרך כלל יש לי 14 מפגשי לימוד. השנה הסמסטר יקוצר ל-11 מפגשים בלבד בגלל שאנחנו במלחמה ורבים מהסטודנטים מגוייסים. מעלה לך את הסילבוס הרגיל. מבקש את עצתך כיצד להתאים את הסילבוס לסמסטר מקוצר. אילו מפגשים להשאיר, על אילו לוותר או למזג, מה כדאי להשאיר בלמידה סנכרונית, מה להעביר ללמידה א-סנכרונית, כמה ואילו מטלות להשאיר, מה כדאי לתת כמטלת סיכום או מבחן.