נתקלת בבעיה בשימוש בזום? לקבלת מענה מהיר ויעיל נא לפתוח פנייה למרכז השירות.
הבעיה דחופה או השיעור עכשיו? פנו בוואצפ 0526-140045, מענה מיידי בין השעות 8:00-17:00.
תשובות לשאלות נפוצות:
לפני המפגש
איך מוסיפים מפגש זום למוודל?
עיינו בהדרכה: הוספת מפגש זום.
איך מגדירים קישור קבוע?
בהגדרות הזום > תזמון
- זמין תמיד > פגישה חוזרת
- תדירות > ללא זמן קבוע
שמירה!
לאחר השמירה, ניתן בכל עת להיכנס למפגש וללחוץ על הכפתור הירוק 'התחלת מפגש', והמפגש יתחיל ויוקלט אוטומטית, גם בלי הגדרת שעה.
למען הסדר הטוב, מומלץ לציין בשם המפגש את היום בשבוע ושעת הקורס הקבועים במערכת.
הזום מתנתק אחרי 40 דקות?
כדי לפתור זאת, הכניסה לזום צריכה להתבצע דרך המוודל, ובאמצעות כפתור התחלת מפגש.
בנוסף – בהגדרות המפגש אין לאפשר כניסת סטודנטים לפני המרצה.
אפשר גם להתנתק מאפליקציית הזום. המודל יפעיל את החשבון התקין.
איך נוודא שהזום מחובר לחשבון של הרצוג ולא לחשבון אחר?
אפשר לצאת לגמרי מחשבון הזום באפליקציה. המודל יפעיל בעצמו את החשבון התקין.
רציתי להיכנס למפגש והוא לא קיים, מה עושים?
ייתכן שיש בעיה בהגדרות המפגש.
נסו לפתוח מפגש חדש לפי ההגדרות בהדרכה: הוספת מפגש זום.
אם עדיין יש בעיה, פותחים פנייה לשירות.
מה עוד כדאי לדעת על הגדרות הזום?
עיינו בדגשים והמלצות שהכנו.
קיבלת שגיאה?
למידע על שגיאות נפוצות ופתרונותיהם.
תוך כדי המפגש
מה השימושים המתקדמים עם הזום בשיעור?
ישנן אפשרויות מגוונות בתוך תוכנת הזום שיכולות לשמש לפעילויות שונות במהלך שיעור סינכרוני. עיינו בהדרכות
- לוח שיתופי
- רעיונות לגיוון השימוש בזום במהלך שיעור
- שאלות במהלך השיעור באמצעות סקרים
- עבודה שיתופית במהלך השיעור בחדרים
- שימוש בצ'ט וחיוויים
רוצה לחשוב ביחד איך ניתן לשלבם בקורס שלך? ניתן לפנות אלינו במייל ונקבע.
שיתוף המצגת לא מצליח?
לסגור שיתוף, ולשתף מחדש את כל המסך (בחלונית השיתוף לבחור Screen)
בזמן שאני משתף, המשתתפים רואים מלבן שחור שמכסה חלק מהמסך
הפתרון מצריך שינוי בהגדרות בתוכנת הזום:
Settings > Share screen > Advanced
ושם להסיר את הסימון מהאפשרות של
Use hardware acceleration to optimize video sharing
לאחר המפגש
איך בודקים נוכחות בזום?
נתוני הנוכחות נשמרים אוטומטית בזום, וניתן להוריד דו"ח נוכחות, לפי ההנחיות בהדרכה.
ההקלטה נמחקה?
אם פעלתם לפי ההנחיות, ההקלטה שמורה, גם אם נמחקה במוודל. נעזור לכם לאתר ולהעלות אותה.
פתחו פנייה בבקשה.
ההקלטה לא עלתה אוטומטית?
ניתן לחפש ב"ספריית הסרטים". איך משלבים סרטון מרשימת הסרטים? פעלו לפי ההדרכה.
אם לא נמצאה ההקלטה – נא לפתוח פנייה באופן מיידי.
מה עושים עם המייל שמקבלים עם הקלטת הזום?
הקישורים המופיעים בו יימחקו אחרי מספר ימים. הקישורים הרלוונטיים הם רק אלו שבתוך המודל.
נא לא לשלוח אותם לסטודנטים!
איך שולחים קישור להקלטה?
ההקלטה מופיעה אוטומטית במוודל ותוכלו להפנות את הסטודנטים לשם.
אם אתם זקוקים לקישור ישיר לקובץ, עיינו בהדרכה על שיתוף הקלטות זום.
הקישור הזמני שנשלח במייל לאחר הקלטת זום נמחק לאחר מספר ימים (נא לא לשלוח אותו לסטודנטים).
ההקלטה נחסמת לסטודנטים בעלי סינון תכנים?
אם הסטודנטים משתמשים במסנני תכנים ואינם יכולים לצפות בהקלטות הזום שעולות באופן אוטומטי, עליכם להוריד את ההקלטה כקובץ mp4:
- נכנסים לספריית הסרטים.
- מורידים את הקובץ למחשב.
ולהעלות את הקובץ לתוך הקורס באחת משתי הדרכים הבאות:
- במצב עריכה, ניתן לגרור ולשחרר את הקובץ ליחידת ההוראה במוודל.
- בתוך עורך התוכן ניתן לשלב בעזרת כפתור הוספת מדיה.
בכך ההקלטה תהיה זמינה.