בבוחן אפשר לשלב סוגים שונים של שאלות כדי לגוון את ההערכה, ולבדוק רמות חשיבה שונות. ניתן להכין מאגר שאלות מתוכן כל סטודנט יקבל הרכב אחר של שאלות.
רצוי להגביל את זמן הבוחן על מנת למקד את אירוע ההערכה (לרוב מומלץ 1-2 דקות לשאלה).
במידה ורלבנטי, ניתן להציע מספר נסיונות מענה על מנת לאפשר חזרה לתכנים שדורשים חזרה נוספת.
בבוחן קיימים עשרות סוגי שאלות שניתן להשתמש בהם ולגוון את ההערכה.
במידה ויש מספר בחנים בקורס, מומלץ לרכז את השאלות לכל בוחן בקטגוריה ייעודית.
בסיסי:
איך עובדים עם זה?
איזה סוגי שאלות יש?
מתקדמים:
עבודה עם מאגר השאלות: קטגוריות
הכנה ב WORD וייבוא למאגר השאלות
מומלץ לתת לכל שאלה מספר מזהה
שיבוץ שאלות